سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساکولنت آئونیوم چیست؟

ساکولنت آئونیوم ها مکمل های برگ گوشتی هستند که به شکل گل رز می باشند. آنها در مناطق کوهستانی رشد می کنند. همچنین می توانند در یک پنجره آفتابی که دمای آن بسیار گرم است ، در داخل خانه رشد کنند. بیاموزید که چگونه یک ساکولنت آئونیوم برای بافت و فرم منحصر به فرد در هر دو نمایشگر باغی و سرپوشیده و در فضای باز پرورش دهید.

در این مقاله از زرین گیفت به شناخت ساکولنت آئونیوم می پردازیم که به طور زیادی ما در گلدان های تبلیغاتی زرین گیفت از اون استفاده می کنیم.

ساکولنت آئونیوم چیست؟

گیاهان شیرین دارای یک استراتژی بقا تطبیقی ویژه برای مناطق گرم و خشک هستند. آنها در طیف گسترده ای از رنگ ها ، بافت ها و اندازه ها قرار می گیرند.

این گیاهان همچنین دارای خصوصیات برگ گوشتی مکنده ای هستند که در آنجا رطوبت را ذخیره می کنند. با این حال ، برخلاف بسیاری از مکنده های دیگر ، عناصر دارای سیستم ریشه کم عمق هستند و نمی توان اجازه خشک شدن کامل را داد. بیش از 35 گونه از این نوع ساکولنت آئونیوم وجود دارد.

موارد کاربرد ساکولنت آئونیوم

آنها در گلدان های کم عمق و مخلوطی از خاک کاکتوس و ذغال سنگ نارس به خوبی رشد می کنند. می توانید آنها را با گیاهان دیگری مانند گیاهان آلوئه ، آگاو یا یشم ترکیب کنید. یک لایه نازک از مالچ معدنی مانند سنگ زینتی را در اطراف گیاهان قرار داده و در یک مکان گرم و آفتابی قرار دهید.

برای استفاده در فضای باز ، آنها را در امتداد مرزهای آفتابی و یا در راک ها قرار دهید. در مناطق معتدل یا سردتر ، یخبندان ممکن است شاخ و برگ را از بین ببرد و گل سرخ از بین می رود.

چگونه می توان گیاه ساکولنت آئونیوم را پرورش داد

گیاه ساکولنت آئونیوم را با خاک خوب زهکشی کرده در مکانی آفتابی قرار دهید. آنها درجه حرارت بین 40 تا 100 درجه فارنهایت (4-38 درجه سانتیگراد) را ترجیح می دهند.

مراقبت از گیاهان ساکولنت آئونیوم

مراقبت از گیاهان آسان است. گیاهان داخل ظروف نسبت به گیاهان موجود در زمین نیاز به آبیاری مکرر دارند. گیاهان داخل زمین به ندرت به کود نیاز دارند ، اما ممکن است از پوشش سبک مالچ درست در اطراف پایه گیاه بهره مند شوند. مراقب باشید که آن را در اطراف ساقه و پوسیدگی قرار ندهید.

شایع ترین مشکلات هنگام مراقبت از گیاهان عنوان پوسیدگی ریشه و حشرات است. از پوسیدگی ریشه با استفاده از گلدانهای رس با زهکشی مناسب یا بررسی نفوذ خاک قبل از کاشت جلوگیری می شود. ریشه ها را مرطوب نگه دارید.

تصاویر نشان داده شده در بالا فقط برای نمایش است. گیاه واقعی ممکن است در اندازه ، رنگ نخ ، ارتفاع و جنبه های جسمی دیگر متفاوت باشد. گیاه آئونیوم می تواند گیاه مناسبی به عنوان گیفت تبلیغاتی باشد.

تحریریه زرین گیفت