سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ضرورت گیفت تبلیغاتی برای شرکت ها

ضرورت گیفت تبلیغاتی برای شرکت ها

گیفت تبلیغاتی کالاهایی هستند که اکثراً با آرم یا شعار تبلیغاتی هستند. هدایای تبلیغاتی برای اهداف بازاریابی و برنامه ارتباط با مشتری استفاده می شود. ایجاد گیفت تبلیغاتی از مهمترین عوامل در جلب توجه و احساس وفاداری مشتریان است که مطمئناً می تواند در یادآوری و حفظ محصولات و خدمات یک شرکت در ذهن مشتریان نقش بسزایی داشته باشد.

ما می دانیم که همه تراکت ها و نامه های تبلیغاتی توسط همه مشتریان نگهداری نمی شوند ، اما ارائه یک محصول جذاب مانند گلدان های تبلیغاتی با حک اطلاعات تماستان بر روی آن ، می تواند شما را همیشه در ذهن مشتریان نگهدارد.

گیرندگان هدایای تبلیغاتی می توانند مشتریان قدیمی ، مشتریان عمده ، مدیران و کارمندان شرکتها یا سازمانها ، مدیران و کارمندان شرکت یا سازمان شما ، مشتریان بالقوه یا افراد عمومی باشند.

شما باید از آرم (نام تجاری) ، نام شرکت یا نماد محصول به صورت بصری یا نمادین یا در همه موارد در گیفت تبلیغاتی خود استفاده کنید.

مزیت گیفت تبلیغاتی

یکی از روشهای جلب و حفظ نظر مخاطب، ارائه هدایایی است که لوگوی برند بر روی آنها درج شده است. انتخاب اقلام مناسب برای هدیه در کنار طراحی مناسب می تواند مخاطب را به استفاده از آن هدیه ترغیب کند؛ در نتیجه، برند شما جزئی از زندگی روزمره وی میشود که به نوبه خود، تأثیر قابل توجهی بر انتخاب محصولاتتان در موقع نیاز خواهد داشت.

آمار استفاده از این روش بیانگر میزان اثرگذاری آن است: مردم به طور متوسط تا دو سال هدایای تبلیغاتی را نگه میدارند؛ 89 درصد از مردم حتی سالها پس از استفاده از یک هدیه تبلیغاتی، لوگوی شرکت را در ذهن دارند و آن را از یاد نمی برند.

85 درصد از مردم پس از دریافت یک هدیه مختصر برای استفاده از محصولات آن شرکت ارجحیت قائل می شوند.

در واقع، گیفت تبلیغاتی تا حد زیادی مانند کارت ویزیت عمل می کنند؛ با این تفاوت که نه تنها عامل معرفی برند به فردی هستند که کالای مورد نظر را دریافت می کند، بلکه آن را به هر کسی که متوجه استفاده آن فرد از آن کالا شود نیز معرفی می کنند.